VLASTNÍ ČLÁNKY

Na věky věků 18 [First]-[Back]-[Next]-[Last]-[List]-[Home]

Běda vám, zákonníci a farizeové pokrytci, že dáváte desátky z máty a z kopru a z kmínu, a opouštíte to, což těžšího jest v zákoně, soud a milosrdenství a věrnost. Tyto věci měli jste činiti a oněch neopouštěti. Vůdcové slepí, kteříž cedíte komára, velbouda pak požíráte. Běda vám, zákonníci a farizeové pokrytci, že čistíte po vrchu konvice a misy, a vnitř plné jsou loupeže a nestředmosti. Farizei slepče, vyčisť prvé to, což vnitř jest v konvi a v mise, aby i to, což jest zevnitř, bylo čisto. Běda vám, zákonníci a farizeové pokrytci, že jste se připodobnili hrobům zbíleným, kteříž sic zdadí se zevnitř krásní, ale vnitř jsou plní kostí umrlčích i vší nečistoty. Tak i vy zevnitř zajisté zdáte se lidem spravedliví, ale vnitř plní jste pokrytství a nepravosti. Běda vám, zákonníci a farizeové pokrytci, nebo vzděláváte hroby proroků, a ozdobujete hroby spravedlivých, A říkáte: kdybychom byli za dnů otců našich, nebyli bychom účastníci jejich ve krvi proroků. Protož osvědčujete sami proti sobě, že jste synové těch, kteříž proroky zmordovali. I vy také naplňte míru otců svých. Hadové, plémě ještěrčí, i jakž byste ušli odsudku [do] pekelného ohně? Protož aj, já posílám k vám proroky a moudré a učitele, a [vy] z těch [některé] zmordujete a ukřižujete, a [některé] z nich bičovati budete v školách svých, a budete je honiti z města do města, Neboť pravím vám, že mne již více nikoli neuzříte od této chvíle, až i díte: Požehnaný, kterýž se béře ve jménu Páně. Tady bych dodal že ještěrka není ještěrka ale štír. Had je symbolem vychytralosti a štír zákeřnosti. Poslední věta je krásná. Neznamená to, že uvidíme Ježíše znovu! Znamená to jen, že když dosáhneme Ježíšova vědomí realizací tohoto učení, pak tuto větu proneseme sami ze svého srdce, protože jedině tak můžeme porozumět Božím principům a uvidět aspoň z části jeho moudrost a lásku. Až se tahle věta objeví ve vašem vědomí sama od sebe, uvidíte Krista - v zrcadle :-).

Tehdy řekl-li by vám kdo: Aj, tutoť [jest] Kristus, aneb támto, nevěřte. Nebo povstanou falešní Kristové a falešní proroci, a činiti budou divy veliké a zázraky, tak že by svedli, (by možné bylo), také i vyvolené. Aj, předpověděl jsem vám. Protož řeknou-liť vám: Aj, na poušti jest, nevycházejte. Aj, v skrýších, nevěřte. Nebo jakož blesk vychází od východu slunce, a ukazuje se až na západ, tak bude i příchod Syna člověka. Nebo kdežkoli bude tělo, tuť se shromáždí i orlice. To už je dneska na denním pořádku. Všichni mají Krista. Channelingaři, církev, duchovňáci, sekty vesmírní lidé. Všechno je špatně, jedinný Kristus spí ve vás. Až ho probudíte bude to jako blesk ve vašem vědomí, tehdy poznáte kdo jste a o jaké království jste se nechali okrást. Ježíš to popisuje v podobenství o těle a orlici. Tam kde je vaše tělo, tam je i Kristus v něm ukrytý. Naslouchejte a osvoboďte se z pout Belzebubovy společnosti ze samého pekla, z temností zevnitřních a pohleďte na své světlo uvnitř zářící. To je vaše pravé království. Království pravé tváře Syna člověka.

Nebo jakož za dnů těch před potopou žrali a pili, ženili se a vdávaly se, až do toho dne, když Noé všel do korábu, A nezvěděli, až přišla potopa, a zachvátila všecky: takť bude i příští Syna člověka. Tehdyť dva budou na poli; jeden bude vzat, a druhý zanechán. Dvě budou mleti ve mlýně; jedna bude vzata, a druhá zanechána. Bdětež tedy, poněvadž nevíte, v kterou hodinu Pán váš přijíti má. Toto pak vězte, že byť věděl hospodář, v které by bdění zloděj měl přijíti, bděl by zajisté, a nedal by podkopati domu svého. Protož i vy buďte hotovi; nebo v tu hodinu, v kterouž se nenadějete, Syn člověka přijde. Všimněte si, že tam není psáno nic o lidech. Je to zase jen podobenství. "Tehdyť dva budou na poli; jeden bude vzat, a druhý zanechán." Proč dva a ne pět nebo dvanáct? Máme tu 4 miliardy lidí ale lomeno dvěma je víc než 144 000... přece by stvořitel neničil sám sebe. Přece by matka nezabila jedno ze svých dětí jen proto, že naletělo pomíjivým slibům, nebo že zrovna v ten soudný den ještě nedospělo. Stvořitel ví, že potřebujete jen čas, on je trpělivý milující... ke všem stejně. Máte tu podobenství o mzdě a vinici... odměna je pro všechny stejná... víc nemůže nikdo získat. Lidé nechápou... namají srdce... chtěli by soudit, týrat a posmívat se... takový stvořitel není. Takže se zde nemluví o lidech. Očem tedy Ježíš mluví? Ve vašem srdci se usídlili vášně. Tyto vášně žerou (chtějí být naplněny a nasyceny) a pijí (chtějí být ukojeny), žení se vdávají se (mezi sebou se dokonce doplňují, spojují, posilují a rozmnožují) a pak vešel Noe do korábu. (vědomí zaměřilo svou pozornost jinam a jeho uši přestaly naslouchat hlasu těchto žádostí). Přichází potopa (osvícení) a všechny je zaplaví. Tehdy dva budou na poli a jeden bude vzat a druhý zanechán. V každém srdci i mysli jsou také dobré věci. Proto zlé i dobré věci obhospodařují současně vaše srdce i mysl (pole, mlýn). Nyní však jedny budou vzaty a druhé ponechány svému osudu. Je to vlastně přestavba celého vědomí člověka. Zůstane v něm jen to čisté. Zbytek bude vyplaven. Je to apokalypsa šelmy, rozvedená podrobněji ve zjevení sv.Jana. Je samozřejmé, že nikdo neví hodinu. Jinak by lenošil. A řekl si... však za týden dosáhnu osvícení... Má se začít hned, neodkládat nic na zítřek, jinak se nikdy neuvidíte přicházet jako Syna člověka ve svém vnitřním království. Království bez utrpení. V království lásky a svobody, kde kraluje jen váš Duch - Otec - Původní neposkvrněné vědomí. Tehdy vás už žádná touha neuchvátí a nespálí svým žárem ani žádná žádost si vás nepodmaní. Už nebudete nikdy duševně trpět.

A co z toho udělali lidé? Musím se smát, i plakat. Všichni čekají na něco, čeho se nikdy nedočkají. Čekají na sebe samu v cíli sedíce a prosíce Ježíše na startu. Vstaňte ufňukánkové a vyražte. První krok je nejtěžší. Nikdo jiný vás nespasí. Máte sami svůj osud ve svých rukou. Chcete-li se napít vody života věčného jděte. Chcete li však dále pít hořký kalich utrpení zůstaňte proste, plačte a čekejte. Dočkáte se jiného vysvoboditele - věčné smrti. Tehdy, protože jste nevzali svůj kříž a nenásledovali Ježíše, tehdy smrt vezmne váš kříž a zabije vás, pohřbí vás a označí jím váš hrob. Aby tento váš takto označený hrob, bil všem podobně sedícím do očí jako výstraha. Ti co nedokázali unést svůj kříž, leží pod ním. A tak i Ježíš vám to ukázal názorně. Vísí vám v agónii před očima 2000 let. 2000 let na něho čumíte a přitom skončíte stejně. 2000 let čumí adepti ukřižování na svůj osud a dokonce to dospělo tak daleko, že si tedy z kříže udělali vlastní modlu, zázračnou a léčící. Ano léčí, definitivně všechno utrpení - smrtí. Jednou možná všichni lidé, budou moci říci, dosáhli jsme všichni konečně té slávy království Syna člověka, království daného do vínku nám už od počátku věků samotným stvořitelem. Tehdy VŠICHNI konečně skutečně uzří přicházet Syna člověka ve svém království, v celé jeho záři. Už to chápete jak to Ježíš myslel? Nad doměnkami velkých badatelů zjevení se jen usmívám, svědčí to totiž o jejich poznání. Pamatujte není žádný zisk ani trest. Můžete jen poznat vlastní Boží království, které jste vždy v sobě měli, ale hledali jste ho stále v něčem jiném. Pak budete kralovati ve stejném království jako Ježíš když tu byl. Pokud ve stejném království kralovali dva lidé, pak měli v něm účast, kralovali tedy jako by spolu.. Tedy dá se říct - jak se píše v timoteovi : budeme také spolu s ním kralovati

Kdož tedy jest ten služebník věrný a opatrný, kteréhož ustanovil pán jeho nad čeledí svou, aby jim dával pokrm v čas? Blahoslavený služebník ten, kteréhož přijda pán jeho, nalezl by, an tak činí. Amen pravím vám, že nade vším statkem svým ustanoví jej. Jestliže by pak řekl zlý služebník ten v srdci svém: Prodlívá pán můj přijíti, I počal by bíti spoluslužebníky, jísti pak a píti s opilci: Přijdeť pán služebníka toho v den, v kterýž se nenaděje, a v hodinu, v kterouž neví. I oddělíť jej, a díl jeho položí s pokrytci. Tamť bude pláč a škřipení zubů. Opět nemluví o lidech! Zase je to podobenství. Pán je váš duch proto se píše s malým "p". Je třeba mít oči pořád na šťopkách :-). Duchu slouží služebníci kteří mu přinášejí radost a svobodu do jeho existence. Pokud tedy duch objeví takového služebníka, je jasné, že jej ustanoví nad všemi ostatními, jinými služebníky, dá mů svou důvěru a moc. Jestliže se však žádost (zlý služebník) osamostatní, a v době kdy duch nepřichází si začne hrát na pána a smýkat a huntovat tělo, jen aby mohla ukojit svůj hlad a žízeň, pak objevivše to duch (vědomí - pán nad srdcem i myslí) vyvrhne jej ven do temnosti. A tam si může skřípat zubama a trpět, dokud nenajde další mysl či srdce, ve kterém by měl šanci stát se pánem. Nikdo neví opět hodiny, kdy se pán objeví. Čili Ježíš varuje spíše Belzebuba a jeho služebníky v našem srdci a mysli. To k nim mluví. Protože oni vědí, že nejsou tady pány. Belzebub je jako kukačka... nasadí svá mláďata tajně do vašeho hnízda. A když se pak dlouho neukazujete, odvedou svou práci a vy jste jako loutka. Živíte a podporujete žádosti a touhy, místo svých skutečných radostí. Ty pak rostou a stanou se znich velké kukačky a zamořují další a další hnízda. Proto dnes už tolik lidí jenom trpí. A tak lidi probuďte svého ducha. Najděte sami sebe, své vlastní prvotní vědomí. A tehdy skutečný pán vašeho hnízda sjedná s tímto pléměm kukaček krátky proces. A celé lidstvo dosáhne svobody.


[First]-[Back]-[Next]-[Last]-[List]-[Home]

30.8.2002