Stránka otázek

Odpovědi [Zpět] - [Promluvy] - [ 1 ] - [ 2 ] - [ 3 ]

35. Není možné, aby někdo vešel do domu silného a vzal jej násilím, ledaže by mu svázal ruce. Tehdy jeho dům zpřevrací.

Takže bacha na to, temná strana vždycky těžko vidět je. Belzebub(ego) ani jeho touhy ani jeho žádosti na vás v podstatě neútočí, pěkně si vás omatají kolem prstu, vetřou se úlisně pod kůži, hrou a lstí svážou ruce no a pak vás promění v trosku. Když jste malincí celý svět vám musí sloužit, všichni čerti kolem vás lítají a pěstují si vás jsko larvu, krmí vás zakázaným ovocem a jakmile příjde den D tak se to zvrátí a najednou musíte sloužit světu a čertům vy, protože díky zmamlasení jste zapoměli kým jste, kde jste a jakou moc máte.

36. Nestarejte se od večera do rána a od rána do večera o to, co si vezmete na sebe.

Ježíš mluví k duchu nikoliv k tělu, takže neztotožňujte se s tělem a nevytvářejté své sedmidílné oděvy zvané "já".

37. Učedníci: "Kdy se nám ukážeš a kdy tě uvidíme?" Ježíš: "Až se svléknete beze studu a vezmete své šaty a položíte si je pod nohy jako docela malé děti a pošlapete je, tehdy uvidíte Syna Živého a nebudete mít strach."

Opět se ptají na hovadinu a hledají ho tělem a okem. A proto jim říká, až odhodíte mysl a tělo jako malé děti tedy bez vědomí nějaké ztráty) a pošlapete je radostí pak poznáte sami sebe ve svém pravém království a je jasné, že se nebudete už ničeho bát. Nebo chcete říct, že Bůh se něčeho bojí? Proč beze studu? Protože vy se nenávidíte a vy se za sebe stydíte. A proč? Protože se ztotožňujete s tímto tělem i stímto životem či s vaší myslí! Stydíte se , ač jste synové Živého(jste synové Boží od počátků už osvícení, hřích je jen na papíře vědění!) a musíte se maskovat ve svých kategoriích mrtvých snů a obklopovat se tím, co vám dává vážnost, moc, slávu či nějaké posty, štěstí a úspěchy v tomto snu. Proto vám říkám bojujete jen sami ze sebou. Jen žádosti se žádostmi, protože jste zapoměli kdo jste a byli jste obelstěni a zmamlaseni ke své chudobě, zapomenutí, pošpinění a ponížení až do hříšníků a karmických obětí. Jen abyste museli ve snu pokračovat. Jste využiti a zneužiti, pěstováni a uvězněni jako dobytek... a některým se to líbí. Proto se rmoutí oko mé pro vaši hloupou marnivost, jak takové bohatství si našlo domov v takové ubohosti!

38. Často jste toužili slyšet tato slova, která vám říkám a není nikdo jiný, od koho byste je slyšeli. Přijdou dny, v nichž mne budete hledat- a nenajdete mne.

Nikdo jiný vám to nemůže říct než duch. Pokud ho hledáte, nenajdete. Objeví se až vy zmizíte, až se konečně vzdáte svého "já".

39. Farizeové a zákoníci přijali klíče poznání, skryli je, nevešli dovnitř a ty, kteří chtějí dovnitř, vejít nenechali. Vy buďte obezřetní jako hadi a bezelstní jako holubice.

Každý kdo žije z vašeho bytí a z vaší práce tady vám brání a ztahuje vás zpět. Proto jakmile se stanete skutečně zbožným, nastane velká pohroma ve vašem okolí. Dokud se ztotožňujete se svým tělem a se svou myslí... pak jste zatažení do her tohoto světa a církev, politici i vaši rodiče jsou v klidu, mají vás pod kontrolou, protože toho dosáhli pomocí nacpaného vědění do vaší mysli. Mysl vám říká, co je to úcta, etika, poslušnost zákony, hřích, zodpovědnost. Jakmile se však přestanete ztotožňovat se svou myslí a se svým tělem, praskají všechna pouta připoutanosti, všechny provázky loutky a nastane pohroma pro vaše okolí. Najednou otec není otcem, bratr není brarem, vládce není vládcem a papež není svatým. Dostaví se od všech výhružky a vydírání, nadávky a spílání. Proto vám říkám že jsem rebel. Největší rebel. A ti co jsou mne hodni jsou stejní rebelové. Moje rebelství spočívá však v míru a nevinnosti nemluvňátek. S těma nikdo nepohne, ty se ničeho nebojí, ti vůbec nebojují o svůj zítřek o svou mzdu o svá práva a očistu, protože jsou bdělé a vidí co je to tu za šarádu klamů. Poznali že jsou syny Živého, proč by měli sloužit peklu jiných v tomto snu! Bdělost je obezřetnost hadů jež kličkuje a z mnohých sítí pekelných unikne do svého království. Mír a nevinnost(bezelstnost) holubic pak je nejmocnější zbraní proti celému peklu i s jeho implantovaným věděním dobrého a zlého.

40. Jeden vinný keř byl zasazen mimo Otce a protože byl zasazen mimo Otce a protože nebyl upevněn, bude vyvrácen a zhyne.

Zde je řeč o vědění, z jež plodí egu a jeho strachy a žádostivosti.

41. Tomu, kdo má něco ve své ruce, bude dáno a kdo nemá, i to málo, co má, mu bude odňato.

Jamkile uchopíte podstatu, pak máte vše, jakmile saháte a uchopujete nejprve něco z tohoto světa(vědění, majetek, zážitky), pak vám to nakonec bude odňato.

42. Buďte kolemjdoucími.

Buďte kolemjdoucí svého světa, oka, ucha, nosu, jazyku, hmatu a mysli. Neveřte ani jednomu z nich. Neztotožňujte se ani z jedním z nich. Nevytvářejte žádné "já". Žádné já vidím, já slyším, já mám hlad, mě bolí to a to, já mám rakovinu, já jsem, já musím, já dělám, já hřeším, já miluji, já chci...

43. Učedníci: "Kdo jsi ty, že nám tohle říkáš?" Ježíš: "Z toho, co říkám, nerozumíte, kdo jsem; ale jste jako židé, protože oni milují strom - nenávidí jeho plod a milují plod a nenávidí strom."

Hraje si, říká jím jste slepí jako židé. Nevidíte, že láska plodí nenávist, a nenávist plodí lásku. Jste rozpolcení a milujte vždy jen jedno a druhé nenávidíte. Já(Kristus) jsem to sjednocení... a to vy nevidíte, nevidíte že láska a nenávist je tatáž věc, že život a smrt je tatáž věc, že jednota a nejednota je tatáž věc, že Bůh a Ďábel je tatáž věc, že nirvána a utrpení je tatáž věc, že svatost a hřích je tatáž věc. Nejen že to nevidíte, vy to nechcete vidět, jinak byste hned umřeli smrtí velikou a vzkřísili byste mne.

44. Kdo se rouhá Otci, bude mu odpuštěno a kdo se rouhá Synu, bude mu odpuštěno, kdo se rouhá Duchu Svatému, nebude mu odpuštěno na zemi ani na nebi.

Otec je film, Syn v tomto světě je jeho obraz na zdi klamů, duch je světlo promítačky a motor jež to udává do pohybu je žádostivost. Čerti mají šou a dělají si ze syna fackovacího pajduláka a duch jim na to musí svítít. Zničíteli světlo, pak zmizí navěky i Syn i Otec i celé nebe i celý svět klamů ze zdi. Ježíš říká, všichni se rouháte duchu, a proto se film stále odvíjí a tento sen nekončí. Vytváříte další a další pokračování tohoto filmu, protože vaše štěstí je jen v budoucnosti. To je velká karma celého vesmíru(tohoto snu). Jedno velké šťastné zítra. Sjednoťte se a poznejte že vy a Otec jedno jste a pak poznáte že jde jen o váš film a už nebude třeba pokračování. Přestaňte se honit, jste jen obraz, Otec je dokonalý! Jak se obraz může stát filmem? Uvědomte si to, a přestaňte se přikrášlovat a vylepšovat, a utrpení Otce skončí současně s vaším i s utrpením celého vesmíru.

45. Nesbírají se hrozny z fíkovníku, ani se nesklízí fíky z bodláku. Nedávají totiž plod. Dobrý člověk přináší dobré ze svého pokladu, který je v jeho srdci, špatný přináší špatné ze svého pokladu, který je v jeho srdci a tak říká špatné věci, protože z plnosti srdce vynáší špatné věci.

Vaše srdce je plné žádostí a tužeb, plné lásky a plné nenávisti, plné lpění na tomto světě a životě. Nevíte co je dobré. Vám se jeví dobré aby sen byl hezký. Pro Krista se jeví dobré aby sen ve kterém se trpí a umírá a ve kterém vládne Belzebub se svým klamným věděním skončil a aby se Synové navrátili do království svého. Neboť jak učíte a poskvrňujete své nevinné děti? Zda-li to nezačíná vždy slovem musíš? Proto zlí jste a plní nenávisti, ze svého srdce vynášíte zlé a ze svých dětí činíte jen otroky s hlavou plnou vašich povinností. Přenášíte své peklo na ně, dělíte se s nimi o něj, neboť vaše síly již nestačí uspokojovat žádosti a touhy Belzebubovy. A tak zaprodáte i jejich duši Ďáblu pro potěšení svá.

46. Od Adama až po Jana Křtitele není mezi těmi, kdo se zrodili z ženy nikdo větší než Jan Křtitel, takže jeho oči nezajdou. Ale řekl jsem: Kdo z vás se stane malým, ten pozná království a vyvýší se nad Jana.

Staňte se tak malým, až se stanete ničím. Ten kdo je ničím je vším, ten kdo je nejmenším je největším. To je tajemství království nebeského. Neboť když žádosti hledají svého hostitele, hledají statný, zdravý, zdatný a výkonný kus. Hledají mezi těmi, jež se zrodili jen z ženy. Mezi těmi jež si hrají na pány tvorstva a velká zvířata s velkým mozkem.

47. Není možné, aby člověk sedl na dva koně a napínal dva luky. A není možné, aby čeledín sloužil dvěma pánům, jinak bude jednoho ctít a druhého urážet. Člověk, který pije staré víno, netouží v tu chvíli po mladém. A mladé víno se nedává do starých měchů, aby nepraskly; a nedává se staré víno do nového měchu, aby jej nezničilo. Nepřišívá se stará záplata na nové šaty, protože tak vznikne díra.

Vy napínáte sto luků a osedláváte sto koňů. Proto máte velké stáje a velké starosti. Vyplivnete duši dřív než se stihnete projet aspoň na jednom. Na sto frontách rozpolcení, uctíváte jedno a haníte protiklad. Jste rozdělení vůči sobě, není nic venku, žádná láska ani nenávist, vše je ve vás. Sjednoťte se! Honíte jen svůj ocas a utíkáte jen před svým stínem! Staré víno je minulost a mladé víno je budoucnost. Měch je pak mysl. Jste navíc zakleti ještě v čase! Napravujete-li minulost, upravujete-li budoucnost, vytrhnete si akorát větší díru utrpení ve svém životě. Vaše utrpení je totiž možné když sebou vláčíte jen čas!

48. Když dva spolu uzavřou mír v tomto jediném světě, řeknou hoře: "Přenes se jinam",a přenese se.

Sjednoďte se. Uzavřete mír na všech frontách, Bůh a Ďábel se totiž k smrti milují! A když aspoň na chvilku dovolíte těm dvěma žhavým milencům aby skončili v jedné posteli... za devět měsíců se zjeví Kristus. Bůh je jeho matkou a Ďábel jeho Otcem.

49. Blahoslavení, kdo jsou samojediní a vyvolení, protože najdete království, z něhož jste a opět tam vejdete.

Sjednoďte se tedy hned teď.

50. Ježíš řekl: "Když vám řeknou: "Odkud jste?", odpovězte jim: "Vyšli jsme ze světla, z místa, kde světlo vzniklo ze sebe sama. Vyvstalo a zjevilo se v obraze." Když vám řeknou: "Kdo jste?", odpovězte jim: "Jsme jeho synové, jsme vyvolení živého Otce." Když se vás zeptali: "Co je ve vás znamením vašeho otce?", odpovězte jim, že je to pohyb a klid."

Jste ze světla(nicoty, absolutní smrti) jež svítí samo(život je násilný i zlý a sám o sebe musí pečovat), jste synové živého od počátků věků ustanovaní jako osvícení ve svém království. Jste vyvolení Živého, jedině smrt je totiž skutečná a živá. Život jen věčně umírá. A proto vaším znamením je pohyb(život) a klid(smrt) v jednom jediném okamžiku. Tak jako ve snu, se hýbe mysl a přitom se ani nehla. Tak i v životě se hýbe smrt a přitom se ani nehla. Tak jako film je pohyb obrázků ale obrázek sám je klidný, mrtvý a statický.

51. Učedníci: "Kdy nastane odpočinutí mrtvých a kdy přijde nový svět?" Řekl jim: "To, co očekáváte, již přišlo, ale vy to nepoznáváte."

Teď teď jim to říkal, a oni se zas ptají na takovou hovadinu. Nečekejte tedy na nějaký příchod Syna člověka z venčí! Je už tady od samého počátku a vy jej v sobě nepoznáváte.

52. Učedníci: "Prospívá obřízka, nebo ne?" Ježíš: "Kdyby to prospívalo, jejich otec by je z jejich matek rodil obřezané. Ale pravá obřízka z Ducha přinesla plný užitek."

Hezký je dostal. To je proti vůli židovského Hospodina :-) ten si koleduje. Když je tak mocný... proč už nestvořil Adama obřezaného? Proč se musí člověk sám pitvořit? Příroda je moudrá a nedělá nic zbytečně nebo člověka je nedokončený zmetek? Odkud je to vědění dobrého a zlého? Obřízka z ducha, to je cesta proti potešním všech smyslů. Nikoliv jen o snížení citlivosti může při sexu. Navíc... obřízka nezabrání množení se trpících bytostí.

53. Učedníci: "Dvacet čtyři proroci mluvili v Izraeli a všichni mluvili o tobě." Ježíš: "Pominuli jste živého a mluvili jste o mrtvých."

Ten jim dáva sodu. Chudáci učedníci... že ještě neutekli k farizeům. Mimochodem nemluví o své osobě jako o tom živém. Ale o tom živém co je uvnitř nich. Ono je to mor... milióny věřící čekají na vyvoleného, mluví o mrtvém(Ježíš), modlí se k němu a živého přitom v sobě přehlížejí.

54. Blahoslavení chudí, neboť jejich je království nebeské.

Vědění není vidění. Kdo nemá vědění má vidění. Kdo nemá nic má všechno. Kdo má všechno tomu už nic nechybí ani nemá potřebu cokoliv konat, nesleduje nijaký cíl. Je v osvobozen od světa i života plného dřiny. Bere věčný přímo Božský důchod a zažívá Božský klid.

55. Kdo nemá v nenávisti svého otce a svou matku, nemůže se stát mým učedníkem a kdo by neměl v nenávisti své bratry a sestry a nevzal by svůj kříž na sebe jako já, nebude mne hoden.

Zpřetrhat vztahy je pro ego těžké, opustit to co je mu nejbližší... to vyžaduje velké zapření, položit ego na jeho kříž to je přesta mu sloužit a naslouchat, to je spása.

56. Ten, kdo poznal svět, našel mrtvolu a kdo našel mrtvolu, toho svět není hoden.

Kdo poznal klam našel ego, kdo našel ego toho klam už nezajímá. Už mu prostě nemá co nabídnout, protože to bude vždy jen další klam. Dokonalost tu nemá co dělat. Uplné věci odcházejí, naplněný sen neexistuje. Ten kdo je šťastný si přeje umřít. Máte-li pocit, že vám svět nemá co zajímavého nabídnout pak jste již velmi blízko. Vzdáváte se světa i života v něm... a vracíte se domů.

57. Království Otce je podobné člověku, který měl dobrou setbu. Jeho nepřítel přišel v noci a do dobré setby nasel plevel. Ten člověk nedovolil, aby se vytrhal plevel. Řekl: "Obávám se, že půjdete vytrhat plevel a vytrháte spolu s ním pšenici. Plevel se totiž ukáže v den žně, bude vytrhán a spálen.

Plevel jsou žádosti a touhy jež Belzebub rozsel v tomto světě do lidských srdcí. Deň žně je vaše velká smrt. Tehdy budete překřtěni ohněm a Duchem svatým a plevel bude spálen. A to co je ve vás Boží se vrátí do svého království. Deň žně však závisí na vás. Pokud se neprojdete ohněm, budete trpět a propadnete peklu. Očistěte se pravým půstem všech smyslů. Ukřižujte své já s jeho žádostmi a strachy. Přestaňte mu sloužit!

58. Blahoslavený člověk, který trpěl. Našel život.

Proto říkám, že jen ubožáci a mrtví si dělají život krásným a jen ubožáci a mrtví se týrají. Veškeré utrpení pramení ze žádostivosti. Trpíte dnes protože chcete něco zítra. Žebráte dnes abyste zítra měli. Prohlédněte to, že vaše dnešní utrpení je jen touha směřující k zítřku a pramenící pouze z vědění dodávaného ze zakázaného ovoce dobrého a zlého! Z nabídky příjemného a odporného! Skočte do utrpení, neutíkejte od něj. Do maximálního utrpení a prohlédnete to! Zatím však před utrpením utíkáte k blaženosti. Utrpení berete jen jako investici. Až budete chtít zcela příjmout a umřít v utrpení najdete život. Dokud je vám utrpení nepříjemné... pak utíkáte jen do hrobu.

59. Dávejte pozor na Živého, abyste nezemřeli; a chtěli byste ho najít a vidět a nemohli byste.

Lidé však dávají pozor na všechno jiné, protože jim to nařizuje ego a zákon. Pak se nedivte, že až v hodině vysílení umírat budete, a na Živého se rovzpomente, bude pozdě! Nebudete mít totiž dost síly se postavit žádostem, protože jste ji vypotřebovali v marnivosti při rozmnožování a udržování pomíjivého.

60. (Viděli) Samařana, který nesl jehně a šel do Judska. Řekl svým učedníkům: "Ten s jehnětem?" Řekli mu: "Aby je zabil a snědl." Řekl jim: "Dokud žije, on je nesní, ale až je zabije a až z něho bude mrtvola." Řekli: "Jinak to nemůže dělat." Řekl jim: "Vy sami hledejte místo odpočinutí, abyste se nestali mrtvolami a nesnědli vás."

Tady to dál rozvíjí na podobenství. Jehně bylo lapeno či vychováno v zajetí, nemůže již uniknout a bude zabito pro obživu žádostí. Proto máte hledat nejprve království nebeské a ne se nechávat vysávat žádostmi! Neboť v pravdě nevíte kdy se hospodář rozhodne vybrat ze svého chlívku oběť ke své hostině! Zítra to můžete být třeba vy! A tak váš život propadl peklu a vy jste zemřeli ve svém hříchu nenaplnění.

Obyčejná Nula


[Zpět] - [Promluvy] - [ 1 ] - [ 2 ] - [ 3 ]

13.04.2003